Boletín informativo municipal 2018

XANEIRO 2018 FEBREIRO 2018 MARZO 2018 ABRIL 2018
MAIO 2018 XUÑO 2018 XULLO 2018 AGOSTO 2018

No mes de setembro de 1999 chegou por primeira vez ás vosas casas o Boletín Informativo do Concello de Vedra, un vehículo das novas municipais, unha publicación aberta a todos os veciños e veciñas e asociacións do concello. Invitamos ás asociacións a facernos chegar as súas iniciativas para darlles difusión a través deste medio. Podedes remitir as vosas informacións, pequenos ensaios, etc. ao Departamento de Cultura ou ben ao e-mail mailto:vedracultural@gmail.com.

O Boletín Informativo Municipal chega agora ás casas de Vedra coa colaboración do servizo de correos. Tamén podes recibilo xunto con toda a información relacionada co noso municipio a través do servizo de novas. Para iso só tes que mandarnos un e-mail a novas@concellodevedra.com. Deste xeito terás sempre información cumprida de todo canto aconteza en Vedra!!!